Home alone

För tillfället. Fritte gick till Svante för en stund sedan. Så home alone right now.

Vi beställde idag gó mat från Knutstation. Blev kycklingwok m ris för mej och
för Fritte blev de Fläskfilé m pommes o beasås. Frittes var mycke godare än mitt.
Men försökte vara lite nyttigare, men så topp bra var de inte.
De smakar helt enkelt inte som de gjorde förut. Menmen...

Mami är nu me farfar hos farmor. De är tydligen inge bra alls nu.
Blir så ledsen över allt detta med farmor. Att de skulle gå så utför. De trodde jag aldrig.
Visst när du blev lite sjuk från början. Men man tänkte ju att de hade med åldern
att göra. De känns så tungt. Vill inte de ska vara såhär. Vill ju att du skulle
få ett värdigt slut på livet. Och de hyser ju inga hopp på att de kommer att bli bättre
heller. De är förjävligt.

Farmor du kommer alltid att finnas i mitt hjärta såsom du var när jag var liten tjej!

Sitter nu o lyssnar på Heaven m DJSammy. Den är riktigt bra. Man känner tårarna i halsen.
När är de ju ett minne från en liten flicka som miste sin pappa den 9/11.
Och en annan låt som verkligen kan få tårarna att rinna är Lonestar - I´m already there.
Lovesongs. De är så vackra, men ändå så fyllda av sorg.


//M*

Kommentarer
Postat av: jessi

svar: Tack så mycket, det värmer!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback