Fredag 29/2

Då är man hemma i Ljunga.
Ligger i sängen, men kan inte sova. Ligger o glor på film.
Men insåg att de inte hjälpte som sömnmedel och då får de bli datorn en stund.

Jobbade framtill 18.00 idag, sen fick jag komp 1h, riktigt skönt faktiskt.
For på ICA en sväng, handlade vaniljglass och nyponsoppa åt sjuklingen hemma i soffan.
När ja kom hem kikade vi på tvn, papi var där en innan han skulle på mittlandia på möte.
Pratade med Tove på fonen en sväng. 58min exakt. Sen for ja me papi ner till Ljunga.
Får väl la se om älsklingen piggnar på sej eller inte tills morgonen kommer.
Huvudsaken är att han bli frisk.

Jaja idag kl.11.00 blir de begravning. Känns inte så. Känns lite overkligt.
Men samtidigt väldigt tungt. Blir ngn psalm och några sånger från en vocalist.
Blir nog fint skulle jag tro. Men kommer kännas så defenetivt när vi sitter i kyrkan.
Visst jag vet väl redan nu att de är som de är. Men de har gått tre veckor nu o nu
ska vi ner o känna på detta igen. Men de är så de blir ibland.
Men idag kl.11.00 ska vi ta ett sista farväl utav Ammen!
Jag kommer alltid att älska dej Ammen!

Nu ska ja väl la snart försöka att sova. Får väl la se om jag lyckas eller inte!

//Malin*

Kommentarer
Postat av: Helené

Tänker på dej i dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback