Fredag 15/2

Sitter nu på jobbet. Jobbar kväll 17,30-22,00. Sitter tillsammans med Elina,
så trevligt sällskap har man ikväll.

Idag har vare hemma hela dagen. Städat och stått i. Mycke härligare att vara
hemma nu när de är snyggt o prydligt! :)
Duschade inte förns 15,30 idag, så man har gått runt i natt kläderna hela dagen.
Gud så skönt o mysigt det var..tihi..

Ikväll när ja kommer hem lär de väl inte hända så mycke, tror ja ska köra igång en
maskin tvätt. Sen är tvättkorgen tom. Nice!

Imorrn får jag finfrämmande. Mami o farfar kommer o hälsar på.
De ska på Jiges o ordna så farfar har en vit skjorta till begravningen.
Sen kommer de till mej o då blir de kaffe o bulla! :)
Själv tror ja att jag ska gå på Bokhandeln för att fixa ett svart klippfotoalbum.
Tycker de är mycke finare egentligen än att sätta dem i ett plastfickealbum.
Men får väl la se hure blir o när jag vaknar imorrn.
Sen till kvällen blir de jobb, 17,45-21,45. Men de ska väl la gå bra! :)

Procenten ligger inte riktigt bra till ikväll tyvärr.
Läste ju att de var lite klagomål kring de. Men får la försöka bättra mej.
Men dagarna som varit nu har ju inte riktigt vare på topp.
Saknar min farmor så himla mycke. Men vet att livet måste gå vidare.
Men det är klart ändå att de gör ont.

Jaja nä nu ska ja snart ha rast. Ta ett sista samtal innan de! :)

//Malin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback