20,29

Står klockan på nu.. Går rätt bra ikväll. Blir några bokningar iaf.

Ville ha hjälp förut gällande värdebevins. Ställde mej vid personen i fråga som satt i telefonen.
Kollade på mej och ställde frågan o värdebevis. Kunde ju inte svara på frågan eftersom kunden
var kvar i telefonen. Väntade tålmodigt på mitt svar. När kund lagt på och de var fritt fram att prata
så fortsätter person att fipla på datorn.
Kände mej ganska ivägen när jag stod där och väntade. När ja sen frågade igen då blev de nå
snävt svar tillbaka bla bla bla... Gick därifrån men hade inget konkret svar på min fråga.

Förstår inte va som händer.

Jaja nä nu vill ja hem, sätta igång med att montera min nya fina byrå och packa ner kläder och
andra saker, b.la tidningar, böcker osv. Känns spännande! :)
Sen vill ja krypa ner i min säng, slå på nån bra film o bara mysa!

Imorrn jobbar jag 13,00-17,00. Sen funderar jag på att gå på Träningshuset. Träna lite i gymet
och sen tror jag att jag ska slå till på en solning om de finns någon ledig tid. Me like!

Over and out!

//M*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback