Varför?






Snart stänger jag av telefonen och sen hamnar den i snön.
Där kan den få ligga tills att jag känner att det är ok att plocka
upp den igen.

Kanske att många bara vill en väl.
Andra ringer och tjuter i telefonen och blir sen brydd varför man
inte svarar klockan 0100 på natten. Hallå!
Jag har också ett liv. Ett liv som just för tillfället är helt upp och ner.

Ibland blir jag arg, ibland ledsen. Ibland blir jag rädd för att fatta
egna beslut.
Jag lever mitt liv efter mina värderingar och mina egna beslut.
Men hur ska jag någonsin kunna leva mitt eget liv när jag hela tiden
skall lyssna på vad andra tycker och tänker?
Jag tar gärna emot andras åsikter, men i slutänden är det i mina händer
beslutet ligger.
Hur brydd vissa kan bli över mina beslut så är det mitt liv.

Jag vill vara glad & lycklig.
Många säger: Men du kommer vara lycklig över detta. Ge det ett försök.
Du har inget att förlora.
Att jag har.
Jag mister tankar om mej själv. För jag beteer mej inte hur som helst.


This is me, take it or leave it!

Kommentarer
Postat av: Malin W

Lilla vännen!! Inte roligt alls att vara du just nu. Men i slutändan kommer du att fatta det beslut som är bäst för dej, de lovar ja. Skit i vad alla säger ett tag å följ hjärtat å magen, den kan man tydligen oxå lyssna på sägs de. :o) Finns för dej vännen 24 hela timmar om dygnet, 7 dagar i veckan å så vidare. Law Ya!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback