Torsdag 18/12



God morgon!

Då sitter jag på jobbet, jobbat sedan kl.0600 imorse,
så man har vare upp ngr timmar redan. Men det känns skönt.
Har sällskap av Berglund & Vickis, trevligt trevligt.

Så idag jobbar jag framtill 1300 & sedan blåser jag ner till
s-vall. Sitter & funderar över om jag skall köpa en jacka som
jag fann på Stadium som jag hittade på Stinsens när jag var
i Sthlm. Men det är mycke pengar såhär i Juletider.
Men det var så himla snygg och den satt så skönt.
Men jag får la se när jag kommer till s-vall hur det blir.
Annars hoppas jag i övrigt att jag hittar de sista klapparna.

Annars idag händer inte så mycke, hem & städa lite när jag kommer
hem kanske. Lär väl skjutas fram en dag till. Jag känner ju mej själv.

Jaja, nä nu är det snart dax för fika tillsammans med Berglund!


Jag tänker på dej min vän.
Du vet att jag finns här för dej när du än behöver.
Stöttar dej.
Hoppas allt löser sej & blir bra,
mina tankar finns hos dej!


//Malla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback