Tisdag 9/12




Då sitter jag på jobbet nu. Jobbar framtill 22:00.
Men sitter med trevligt sällskap, Linda, så kvällen går bra.

Idag har jag vare bort till Viktora och hälsat på.
Mycket prat över en kopp kaffe. Alltid lika trevligt.
Annars idag har jag inte haft så mycket annat för mej.
Sov ut rätt så länge imorse iaf och det var riktigt skönt.

Annars idag efter jobbet så händer det inte spec mycke.
Hem och lägga mej o sova skulle jag tro.
Inga tvkanaler för tillfället när parabolen är full i snö och lyckas
inte få bort det själv när parabolen sitter på andra våningen.
Menmen Ingemar och Linda skulle komma förbi ngn dag i veckan
så jag får hjälp med det.

Imorgon blir det kvällen på jobbet igen, ett kortpass mellan 1630-2200.
Så det känns skönt.

Till helgen sticker jag till Sthlm. Bilar ner.
Var ju meningen att vi skulle ha åkt för en månad sedan men som blev
inställd av personliga skäl, så nu blir resan i helgen. Och det ser jag
verkligen framemot.

Fick ett annat trevligt svar idag om en riktigt stor grej.
Inget beslut som man bara tar sådär.
Så jag blev Glad.
Vi får väl la se vad framtiden visar!

//Malla


Kommentarer
Postat av: Helené

Spännande, jag vill ju veta nuuuuu :)



Hare så kul i stora staden! Kör lungt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback