Tisdag 23/12




Då sitter jag på jobbet igen. Inte det minsta motiverad om
jag skall vara ärlig. Men det är bara att anpassa sej.
Men det känns inte så skoj att vara omotiverad innan men
ens har hunnit börja. Men det är sånt man får ta.

Idag har jag vare i Östavall hela dagen. Spelat lite
Buzz, vare på promenad & bara tagere lugnt.
Loke fick sin Julklapp idag. Innehållet var skoj men
kartongen slog allt...tihi.. Go killen.

Nu skall jag sitta här framtill 2145 ikväll och sen drar jag
upp till Östavall igen.
De har rimstuga där ikväll, så far upp en sväng och hälsar på.
Känns skoj skoj.

Imorgon är det den 24 och Julafton.
Hallå! Vart är julkänslan?
Hoppas att den kommer imorgon. Den lär väl komma när man
börjar smaka på allt på julbordet och sen när man hamnar i soffan
framför Kalle Anka.
Jag hoppas verkligen det iaf.

Nu skall jag ta o börja jobba, hoppas kvällen går fort!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback