Söndag 7/12




Orka.nu
Sitter på jobbet, hängig som aldrig förr.
Förkylningen har slagit in, trodde jag skulle klara mej ifrån det,
men nej då. Men det man inte dör av gör en starkare. Eller?!

Jobbar framtill 13:00 idag, så det är drömpass på helgerna. 9-13.
Då känns det inte direkt som det spelar ngn roll. Har ju ändå hela
dagen ledig. Och det är guld värt.

Igår efter att jag vare på marknad i Körsillre så följde jag med Linda
till Bräcke. Vi hade en kanon myskväll vi tjejer.
Gotta och tjejfilm. Det blev Mamma Mia.
Trodde inte att jag skulle tycka den var speciell bra. Men det var den.
Och gud va vackert det var där de spelat in filmen. GREKLAND.
Som ni förstår så tänker Fröken ta sej dit inom en snart framtid.
Efter filmen var Ingemar & Linda snäll att skjutsa hem mej till Ånge igen.

Idag efter jobbet har jag inte så mycke inplanerat. Blir nog en sväng ner till
Ljunga och hämta Jultidningarna som jag beställt av Erica. Hon hade fått
dem nu, och jag har ingen aning om vad jag har beställt. Billigt blev det iaf
så det kan ju inte vara spec mycke. Men man är ju ändå lika nyfiken.

Hade även planerat in en tripp till Östavall, men får la se hur det blir nu när
jag känner mej hängig. Vill ju inte smitta lill Loke heller. Men vi får la se hur
det blir.

Annars idag händer det väl inte spec mycke. Kika på OTH & Gossip Girl iaf! :)


//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback