Söndag 28/12




Då var det söndag igen. Vart tar tiden vägen.
Det är konstig känsla i kroppen. Samtidigt som jag tycker
att det har vare världens kanske längsta vecka pga alla
bravader så har det samtidigt vare den segaste.
Jag kan inte förklara, men så känns det iaf. Hua.

Nu sitter jag iaf på jobbet. Väntar på att Linda skall dyka upp.
Hon börjar 9 så hon lär vara här om ett tag.

Lördagskvällen spendera jag hemma hos Malla, riktigt trevligt.
Kanske blev lite väl sent, men jag sitter ju här idag iaf! =P
Busa med Nova & sen blev det ngt glas vin. Mumma.
Tvn, hann vi oxå att kika på. Men inget Körslaget när tv4 inte
ville visa nånting för oss den kvällen. Haha...
En riktigt trevlig och roande kväll.

Idag jobbar jag framtill 1500. Sen ska jag hem och vila upp mej efter
denna Julvecka! =)
Mycket gjort på lite tid känner jag. Men det ska väl vara ngn sådan period
på året oxå. Hua, att man orkar.
Så det blir sängen och en massa tv. Är ju bla. Gossip Girl som gäller.
Nu börjas det igen, jag med mina tvprogram.

Veckan som kommer blir det total 2jobbardagar utav 7. Så det känns härligt.
+att det nog blir en s-valls tripp ngn utav dagarna tillsammans med mami.

Nä nu skall jag ta o jobba vidare.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback