Onsdag 10/12



Nobeldagen och alla Malinars dag, haha.
Grattis alla Malin & självklart Malena oxå på eran dag.

Själv bär jag det otroligt vackra namnet: Malin.
Eller va säger du Berglund? :)


Idag har jag vare till Östavall och vare barnvakt åt Loke
tillsammans med Moa. Mysigt och trevligt.
Blev en massa lek och en riktigt skön promenad! :)
Baby & Tobbe for till S-vall på Sjukhuset och sedan en lite
shoppingtur. Trevligt för er! :)

Nu sitter jag däremot på jobbet, inte alltid lika roligt.
Men kvällen rullar på bra iaf. Tillsammans med Linda, Maria & Jimmy.
Både surr i telefon och utanför... Haha. Det är så det skall vara.
Jobbar framtill 2200 ikväll. Hoppas kvällen rullar på lika bra.
Kommer nog somna som en stock när jag kommer hem.
Klev upp redan kl.0500 imorse när jag ändå var pigg pga att jag vet
om jag lägger mej igen så är jag dötrött när klockan är 0700.
Så sen 0500 imorse har Malla vare vaken.
Känner mej inte spec trött än, men det kommer väl.

Imorgon börjar jag inte jobba förns 1200 så får en liten sovmorgon
imorgon iaf om jag önskar.
Jobbar framtill 1900 sen ska jag hälsa på kusin innan de far till
Sthlm på söndag och sedan vidare till Thailand.
Inte alls att man är nå avundsjuk
Så måste ju få syta på Linus litte.
De ska ju vara bort i 3v, så det blir ju ett tag. Så klart man måste
dit och syta.

På fredag blir det medlem 6-1300.
Sen sticker jag tillsammans med mami o papi till Sthlm och hälsa på
Kalle & Zofia. Spenderar hela helgen i Upplands Väsby.
Fick höra från mami efter att hon pratat med Kalle att jag skulle vara Lucia
på lördag. Haha... Eller inte.
Han hade vare ut och köpt en luciakrona till mej så han tyckte att jag skulle
vara det.
Vi får väl la se hur Malla känner över det när jag kommer ner.... =D

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Saknar dej jag med! Klart att vi måste ses :) Och du MÅSTE skriva i Eltons bok, annars blir han ledsen ;)



Va? Hemligt..Jag vill ju veta nu :P

Postat av: Berglund

Asvackert! :)

2008-12-10 @ 22:24:55
URL: http://mberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback