Måndag 29/12





Då var vi inne på den sista vecka av 2008.
Måndag idag och jobb är det som gäller.
Morgonpigg är jag inte idag, men det funkar iaf.
Fick skjuts utav Linda till jobbet när hon oxå började tidigt idag.
För senfärdiga Malla hade nog inte hunne och gjort sej klar om
Linda inte stod utanför dörren och hade bilen igång.
Men klar blev jag och på jobbet var vi i tid.

Framtill 1300 skall jag sitta här på jobbet, sen är jag ledig tills
0845 på Nyårsafton.
Sen efter nyårsafton är jag ledig tom måndag 5/1-2009.
Känns skönt med lite ledighet.
Bara vara och ta det lugnt.

Igår när jag kom hem från jobbet så gjorde jag iordning skagenröran
som jag hade köpt ingridienser tidigare på dagen.
Sen gick jag o la mej o vila i sängen en stund, tittade lite på
Lilla Jönssonligan innan jag somnade ett par timmar.
Vaknade, då blev det toastskagen o tvn.
Sen var det dax för att sova igen.

Nu är det uträtt, mina nära och kära vet vart jag står.
Ber om ursäkt för inlägget igår angående vissa delar.
Jag menade det, men trodde inte att jag skulle må dåligt över det.

Mitt liv har öppnats upp. Någon vet mer om mitt liv än tidigare.
Men jag är ändå glad att du fått veta.
Tack för att du finns.

Tack mina vänner för att just jag fått träffa er.
Ni är det bästa i mitt liv.


//Malla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback