Måndag 22/12



Dan före dan före dopparedan.
Hua vad tiden går fort. Redan den 22 december.
Tyckte nyss att det var den 1a.

Klar med julhandeln är jag nu iaf och alla paket är inslagna.
Jag är stolt över mej. Kändes som att jag aldrig skulle bli klar.
Men igår söndag så var allt inslaget och klart. Nöjd Malla!

Nu sitter jag på jobbet. Kvällen även idag.
Har sällskap av Lång framtill 1745 och snart kommer Elonpelon
också som jag har sällskap utav hela kvällen! :) Trevligt.

Idag har jag inte haft så mycket för mej. Låg och drog mej rätt länge
imorse, vilket var väldigt skönt.
Hade tänkt drage fram dammsugaren även idag, men så blev det inte.
Men det får bli en annan dag.

Imorgon skall bilen lämnas in på Gira igen. Hoppas det blir bra denna gång.
Sen skall jag upp till Östavall och hälsa på fam.Junghester/Haraldsson.
Loke skall ju få sin Julklapp.

Sen till kvällen blir det jobb igen till 2145. Hoppas på att få komma hem tidigare.


//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback