Måndag 15/12




Helgen är över & jag är tillbaka till verkligheten.

Helgen har jag spenderat nere i Väsby. Har vare riktigt
skönt & trevligt. Mys & lite shopping.
Är dessvärre inte klar med Julhandeln än, men det får jag lösa
senare i veckan.

Idag har jag haft sovmorgon. Vaknade relativt tidigt enligt mej
själv, men låg i sängen rätt länge & lyssnade på The Voice.
Alltid lika bra.

När jag väl tagit mej ur sängen & gjort mej iordning så drog jag
bort till Viktoria. En massa surr över ngr koppar kaffe.
Alltid lika trevligt.

Nu sitter jag på jobbet. Kväll. Som vanligt. Men det funkar.
Har snart fika, så det känns väl bra iaf. Traska bort till Linda & surra lite.
Där hamnar jag efter lunch, inne på IT.

Annars ikväll händer de väl inte spec mycke. Kika lite på tvn innan det är
dax för att sova.

Imorgon skall jag bort till Linda på salongen. Klippnig & färgning.
Spännande.
Vill inte klippa bort nå mera på längden, men blir nog så att jag klipper
upp det rätt mycke faktiskt. Men det lär väl visa sej. Linda brukar ha sina
idéer & jag kan ju inte säga att jag inte blir nöjd.
Blir alltid nöjd när Linda klipper mej.
Visst att jag ångrat ngr dagar senare, att jag klippte mej lite för kort.
Men det växer ju ut tänker jag då. Och även att jag inte skall klippa kort nästa
gång. Men likt förbannat så är det kortklippt när jag vandrar ut därifrån...Haha..
Men vi får la se hur det blir.

Efter klippningen blir det kvällsjobb igen framtill 22:15.

//Malla

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen!! Du passar i kort så gör inget att du klipper kort varje gång. På nått sett så är de du. :o) Law ya!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback