Lördag 6/12




Snön fortsätter att falla vackert ner på marken.
Det är så himla mysigt med mycke snö. Man får en riktig
julkänsla.
Speciellt idag när jag skall åka på Julmarknad till Körsillre.
Inhandla lite bröd och lussekatter. Mysigt.

Just nu sitter jag på jobbet tillsammans med Linda & Maria.
Jobbar framtill 13:00 sen kommer mami & hämtar upp mej.
Vi far till Körsillre och sen far vi upp på Vallen & kikar till gravarna.

I eftermiddag så följer jag med ner till Ljunga. Hälsa på Farfar.
Ta en kopp kaffe med nå gott kaffebröd till.
Får la se hur länge jag befinner mej i Ljunga.
Måste ju även hämta bilen som jag lämnade där i Torsdags pga
att den var så igenfrusen.

Ikväll blir det tvn, skulle tro att jag hamnar framför Dansbandskampen
& efter det Svensson Svensson. Om min parabol vill fungerar.
Det lär väl visa sej.

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback