Lördag 27/12




Julen är över och dagarna bara rusar förbi. Hua vad tiden går fort.

Julafton firade jag tillsammans med familjen i Ljunga. Trevligt.
Fina presenter som vanligt.
God mat, trevligt sällskap och roande tv-program.
En helt lyckad kväll helt enkelt.

Juldagen spenderade jag först med fam. Junghester/Haraldsson i Östavall.
Kikade lite på tvn och bara surrade en massa.
Lekar med Loke blev det oxå. Charmkillen.

Sen när kvällen började att närma sej så drog vi ner till Ånge.
Jag och Baby bort till Viktoria. Tjejerna droppade in allt eftersom.
Har alltid trevligt med er tjejer. Och förfesten är alltid toppen.
Sen när klockan började närma sej tio så traskade vi bort på mittis.
In kom vi rätt snabbt, när kön inte hade börjat rangla sej bort till Konsum än.
Roande kväll, med lite för mycket alkohol i kroppen. Men det är sånt som händer
Fröken. För lite mat & för mycket alkohol.
Förbannad blir man även ibland. Men hållet inte folk truten så kan man ibland
balla ur.
Strunt samma.

Tack mina tjejer för en riktigt roande kväll!

Igår var jag upp till Östavall. Käkade middag och hade det trevligt.
Gick bort till Madde o barnen med Baby & Loke.
Satt och surrade lite över ett glas glögg. Gott med saftglögg. Är faktiskt
godast så.
Baby skjutsade hem mej strax före 1900.
Hem och la mej i sängen, kikade lite på tvn, men somnade relativt fort.

Och idag sitter jag här på jobbet. Kön är hur LÅNG som helst. Menmen..

På tal om Lång, henne får jag snart sällskap av. Alltid lika trevligt.

Ikväll far jag ner till Ljunga och hälsar på. Trevligt!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback