Julafton 2008



God Jul!

Nu sitter Malla på jobbet. Ja faktiskt, på Julafton.
Sitter här med trevligt sällskap, Linda & Maria! :)
Än så länge ringer det inte spec mycke, känns normalt! :)

Idag jobbar jag framtill 1245, sen kommer jag att åka hem och
hämta Julklapparna och sen drar jag ner till Ljunga! :)
Det är väl först då när jag kommer ner till Ljunga som det kommer
att kännas att det är Julafton.

Det börjar med Julmat kl.1400, vi är tidigar när det gäller maten.
Sen blir det Kalle Anka & Kan du vissla Johanna? Hur bra som helst.

Igår blev det iaf Julrim i Östavall. Fick komp från 1745 så Malla var
jätteglad igår. Så det var bara hem & duscha o gjorde mej iordning
innan jag tog bilen till Östavall.
En riktigt trevlig kväll var det iaf, men en massa tokiga rim!

Nu har Linda precis vunnit över mej på Finns i Sjön. Tokfia...haha..
Men nånting måste vi ju roa oss med.

Snart är det dax för fika. Så vi hoppas på att gottat har hunnit att komma tills
vi har fika jag, Maria & Linda!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback