Fredag 5/12



Idag var det en riktigt vinterkyla ute. Mysigt men kallt.
Skönt att det är minusgrader när man tidigare i veckan
har vobblat fram med bilen pga tövädret och allt slask
på vägen. Ett stort + för minusgrader.
Ovant, men känns härligt.
En annan borde ju vara van som är född i 42graders kyla
men inte då, fryser som en tok redan nu när det är 4minus grader...

Idag sov jag framtill 10:30 imorse, riktigt skönt. Men somnade
inte förns vid 01:00tiden inatt så då är det inte så konstigt.
Låg kvar i sängen en stund o zappa lite på tvn, fanns inte så mycke
att kika på. Slog på Ztv o lyssnade till lite musik.

Promenerade sen på Konsum och handlade lite. Idag till min stora
lycka så hade de fått in skivad Julskinka igen. Så i korgen hamnade
det Julskinka och senap. Hem och göra iordning två tunnbrödsmackor
med det på och ner i väskan som blev lunch på jobbet.

Så där sitter jag nu. Ringer på rätt bra. Inte mycke bokningar men trevligt
sällskap har jag av Linda & Maria. Alltid lika trevligt när vi jobbar helgen
tillsammans.
Så ikväll jobbar jag till 22:00, sen skall jag hem och se finalen utav IDOL.
Vill ju se det ikväll jag, men inte då. Vissa måste ju jobba oxå.
Men hinner ju se finalen iaf! :)

Nu skall jag ta o luncha.

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback