Fredag 19/12




ÄNTLIGEN Fredag!
För i helgen är man ledig, och det känns underbart.
Väntat på detta hela veckan! :)

Idag är det fortfarande töväder ute. Och det gillar vi inte.
Snön sjunker ihop och blir alldeles beige brun. Usch nej.
Vill ha minus grader och mera snö. Punkt.

Idag jobbar jag på medlem framtill 1715 = Stängning.
Sen tar jag bilen och far ner till Ljunga.
Ska bla gratta Madde som fyllde 17 den 13/12.
Tyckte nyss jänta började på lågstadiet...haha.
Så stor så stor.
Fastän att man är äldst så är man minst. Ska de vara så?
Trivs med min stl men inte att de växte om mej för flera år sedan.
Men så kan det vara.
Har man korta föräldrar så har man. =P

Annars idag har jag inte så mycke planerat. Bara ta det lugnt.
Hälsa på Farfar skall jag göra iaf & slå in lite paket.
Sen när jag kommer hem skall jag se på ngr inspelade tv-serier.

I helgen blir det ett rännande.
På lördag blir det nog ut o leta gran. Och på kvällen blir det träff med
tjejerna. "Lilla Julafton". Trevligt & skoj.

På söndag kan det nog bli en tripp till Östersund tillsammans med
Linda & Ingemar o hoppas på att jag hittar de sista Julklapparna.
Det lär väl visa sej.
Sen skall jag åka o hälsa på Elina m.fam.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback