Fredag 12/12



Då sitter Malla på jobbet. Medlem idag, trivs här! :)

Promenerade till jobbet redan kl.0530 imorse. Pigg o alert! ;)
Inte allt för kallt ute. Friskt & skönt faktiskt.
Jobbar framtill 1300 idag & sen är det äntligen helg.
Älskar mina fri helger.

Helgen kommer jag att spendera i Väsby tillsammans me mami & papi
hos Kalle & Zofia. Trevligt trevligt.
Vet att jag sagt det innan, men det skadar väl inte att berätta det igen.

Lär nog somna som en stock till musiken från Mp3n när vi far efter jobbet.
Skall endast lämna bilen hos Kaj & Helena så drar vi. Skönt!

Inte så mycket inplanerat i helgen i övrigt. En shoppingsväng på Lördag.
Se om man får inhandla de sista Julklapparna så man är färdig sedan.
Det lär väl visa sej. Men ska inte hoppas för mycke.
Men när ska jag annars ha tid att inhandla dem.

Ikväll kanske man ändå hamnar framför tvn & ser Idolfinalen.
Men egentligen så blir jag bara irreterad. Ville ju se Robin i finalen.
Men, man kan ju inte få allt som man vill. Menmen.
Måste jag heja på någon ikväll, så tror jag nog att de blir Kevin.
Joo Kevin blir det isf.
Men vi får väl la se om man har tid att se eller inte! =P

//Malla


Kommentarer
Postat av: LOKE

HA DE BRA I STORA STADEN FAVVOTANT!

2008-12-12 @ 10:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback