Torsdag 28/8

Då har jag nästan nyss duschat. Och nu sitter jag här med en kopp kaffe
och lyssnar på The Voice. Me like.
R&B, kan det bli bättre?! =)

Idag har jag planerat in en promenad in till byn. Hade tänkt ge mej iväg
tidigare idag, men det har regnat hela morgonen. Och inte lite heller.
Det har stått som spön i backen.
Men nu verkar det ha lugnat ner sej. Så jag ska väl klä mej och sen ut
o ta en promenad.

Sen i eftermiddag ska jag iväg o jobba igen. 15:15-22:15.
Sen när jag slutat jobba så kommer mami o hämtar mej. Blir nämligen en natt
i Ljunga pga att vi skall till stan på begravning imorrn redan kl.11:00.
Och jag har ingen bil för tillfället så då är det ju bättre att jag far ner ikväll.

Var väldigt längesedan jag spenderade ngn tid i Ljunga och det var ännu längre
sedan jag sov där. Men det ska väl går bra.

Nu ska jag ta o klä mej o sen gå ut o gå en sväng!

/Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback