Torsdag 14/8

Då sitter jag på jobbet, har suttit här lite över 1h nu. Det rullar på.
Känner mej inte helt frisk idag, men kan inte sätta fingret på vad de
är. Lite lätt hängig. Det är bara att hoppas på att man inte har dragit
på sej nånting.

Idag har jag inte gjort spec mycke. Plockat lite grejer och tillagat
korvstroganoff m. ris. Mumma gott blev det.
Första gången jag lyckats med att göra en god Korvstroganoff.
Men det var iof 2a gången jag gjorde det oxå. Men det blev ju lyckat iaf.
Sen har jag väl inte haft så mycke annat för mej. Skönt de med.

Så ikväll när jag slutar så blir det väl bara att man går hem och försöker
somna i normal tid. För imorrn blir det 12-19:00 för ovanlighetensskull.
Men det ska väl la gå bra det med. Får vi hoppas.

Jaja så är det. Nä ska väl göra ett ryck nu innan första fika.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback