Tisdag 5/8

Då sitter man på jobbet. Börjar jobba nu kl.12:00 och skall sitta framtill
19:00 ikväll. Får väl la se hur det går.

Igår var ja ju ledig. Underbart skönt. For till s-vall alone en sväng.
Lämnade igen mitt fynd -Skinnjackan fr H&M barnavdelning.
Insåg att nu när det blir höst och lite kyligare ute så är det inte så jätteskönt med
en jacka som är kort bak i ryggen.
Gillade skinnjackan skarpt, men vill inte bli frusen bak i ryggen.
Så tänkte då att man får spara lite extra pengar och köpa en lite längre jacka, men
kommer då att kosta lite mera när man får köpa en fr vuxenavdelningen.
Men jag skall ta o kika i Gävle till helgen, så kanske att man hittar en där man gillar.
Annnars skall jag nog ta o införskaffa mej en annan höstjacka.
Sen köpte jag två långärmade toppar och en väst på H&M, totalt 394kr.
Sen gick jag in på Ur o Pen och fyndade mej en klocka för 100kr.
Så det var faktiskt rätt skoj att strosa runt själv, hör ju inte till vanligheten! :)

Jaja ikväll när jag kommer hem vet jag inte om det händer så mycke. Kika lite på tvn
eller så. Såg slutet på Hangcock igår, så kanske att jag tar o ser hela filmen...tihi..

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Du kunde ju ha kikat in här :)



Men visst är han söt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback