Tisdag 26/8

Ligger nu i sängen o kikar på film. Måste ta o fixa de där med
parabolen så att jag får ngr kanaler att kika på. Roligare att kunna
zappa mellan olika kanaler ibland istället för att leta fram en bra
film att se. Menmen..

Mami o papi åkte hem för ca.1h sedan. De kom upp med sängen
som de fick levererad från IKEA idag. Riktigt bra blev det faktiskt.
Sen var även Hans o Ingrid hit en sväng. Hans fick hjälpa mej med
installationen av internet och virusskyddet.
Så nu har jag köpt min första elektroniska sak (som jag köpt själv).
Denna bärbara dator som jag skriver ifrån. Riktigt nöjd. Hoppas det
funkar bra med månadsavgifterna bara. Men det har det ju gjort från
det fasta nätet, så varför skulle det inte funka nu? Tihi..

Imorrn blir det jobb på eftermiddan. 15:00-22:00. Men dt skall nog gå bra.
På dan händer det inte spec mycke skulle jag tro. Bara ta det lugnt.
Ska nog ta o städa lite.

På torsdag blir det oxå jobb på eftermiddan. 15:15-22:15.
Har även då inge inplanerat på dan.

På Fredag blir det begravning i s-vall av farfars bror George.
Kände han inte så väl. Men känner att jag vill gå med för farfars skull.
Det var farfars sista bror vid livet, så nu är han alldeles själv.
Så då känner jag att jag vill följa med honom och mami o papi såklart.

Jaja nu skall jag kika lite på film, men vi lär la höras nå mera.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback