Tisdag 19/8

Dagen har varit bra än så länge, synd att det har regnat hela dagen
nästintill bara.
Hade ställt klockan tidigt men snosade ändå till 09:45 ungefär.
Och det var riktigt skönt att sova ut.
Sen kom Catrin o Loke ner. Vi hade bestämt oss för en promenad,
men eftersom att det bara regnade så skippade vi det och tog o
for fram på byn o kikade lite. Var även på Fonus o hälsade på Gunnar.

Nu sitter jag på jobbet o skall jobba hela kvällen. Blir 15:15-22:15.
Inte ovanligt för min del om jag säger så. Men det får så lov att funka.
Men har sällskap av Viktoria en stund ikväll, så det känns ju bra iaf.

Annars ikväll händer inge spec. Lär väl slå på en film som vanligt.
Ska gå bort på Eklid o se om de kan hjälpa mej med att sätta upp parabolen
och vad det skulle kosta.

Ja imorrn blir det jobb 12-19:00 men sen är jag ledig Torsdag så det känns
ju bra iaf.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback