Tisdag 12/8

Då sitter Malla på jobbet och skall sitta här till 22:00/22:15.
Tackade ja till att stanna till 22:15 om det var kö. Så det är upptill
kön vilken tid jag får gå hem.

Det rulla på rätt bra idag ändå. Men skulle ju mycke hellre vara hemma,
och jobbat förmiddag. Men jag verkar har blivit en eftermiddag/kvälls tös.
Men det är ju rätt bra med päningar på kvällen, så vi får väl la tänka så.

Idag har jag rengjort lgh:en, känns rätt så mycke fräschare nu.
Men skulle vara skoj om det rengjorde lukten stannade kvar lite längre, men
det är la sånt man får ta.
Sen har jag lagat lunch o sist men inte minst så har jag städat bilen.

De kom ju en tjej o kikade på bilen idag. Hon var väldigt intreserad, men de
verkade som om hon inte har köpt nå så pass dyrt förut.
Hon hade ju vare o kollat på en exakt likadan bil innan men med värre motor i
vilket hon tyckte blev för dyrt gällande bensinen. Men våran drar mycke mindre
så då var hon mer intreserad utav våran, men hon hade inte kollat med banken
än om hon kunde få ta lån eller inte, och det brukar man väl oftast kolla innan.
Menmen, inte hon. Så det är bara att hoppas på att hon vill ha bilen och att hon får
ta lån. Men hon skulle höra av sej så fort som möjligt.
Så man är lite som ett nervvrak. Men det är bara att vänta o se.

Ikväll händer de väl inte spec mycke. Bara ta det lugnt.
Börjar ju inte förns 15:00 imorrn heller, så sova ut får jag även göra imorrn.
Längtar till helgen så man får vara ledig. Nog för att man nyss var ledig,
men älskar mina frihelger. Underbara.

Jaja, nu skall jag snart "luncha" så skall väl göra ett sista ryck.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback