Snart så...

...får jag gå hem. 45min kvar efter sista fikat, känns bra.
Ikväll vet ja inte om det händer så mycke faktiskt.
Blir säkert nå bra film med en god smörgås.
Nerkrypen i sängen tillsammans med kissarna. Myspys.
Kissarna är min stora mysfaktor nu för tiden. Men dom är ju
för goa! :)

Imorrn blir de som sagt jobb, 12-19:00. Hoppas på att det rullar på bra.

Sen på Torsdag är jag ledig. Blir nog en s-valls tripp me tåg tor.
Inte ofta man åker tåg till s-vall längre. Vet faktiskt inte när det hände sist
om jag skall vara ärlig.
Var nog när jag gick på gymnasiet. Och det är ju nått år sen nu.
Men det skall bli skoj, sprätta de sista pengarna innan löning...tihi..

Jaja nä skall väl la ta o köra den sista tiden nu innan jag skall gå hem.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback