Snart kväll

Då har ja min sista fika, och sen får jag nämligen gå hem snart.
HELG HELG HELG! Det gillar jag.
Fick nämligen kapa min lunch ½h så idag slutar jag 18:15!
När jag slutar så skall jag fara på ICA o "shoppa" lite. Och sen ska
jag väl hem o packa inför helgen. Ska försöka att inte packa ner
alltför mycke. Är ju trots allt bara en natt. Men man vi ju ha lite plagg att
välja på. Sen kanske man fyndar nånting fint i Gävle. Vem vet?! =)

Annars ikväll får vi la se va som händer. Riktigt sugen på vin.
Men nu när Vickan går på pencelin, så passar inte vin in så bra.
Menmen, kanske ngn film eller så.
Får väl la se när hon kommer hem, blir inte upp o strosar allt för sent ikväll.
Vill ju som sagt vara pigg o glad imorn!

Jaja dagen har väl gått sådär. Kunde ju ha gått bättre. Men samtidigt hade det
ju även kunna gått värre. Så man får vara nöjd.

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Ha så kul i Gävle nu, tänk lite extra på mej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback