Snart kväll

Då får man snart gå hem, 45min kvar bara. Håll ut..tihi..
Inte vare alltför pigg idag kan jag säga, men man måste ju få
ha en sån dag ngn gång också.

Baby o Loke var nyss hit en sväng o hälsade på.
Har ju vare till Ånge på en tur så då måste ju hon ju komma hit
så vi får snusa på lillgrabben.

Är glad över att mamis möte är slut så att hon kommer och plockar
upp mej efter jobbet. Regnväder ute så är inte så pigg på att gå om
jag skall vara ärlig. Så det känns ju bra.

Ska nog iväg på Eklid sen och fråga va de tar för att sätta upp en parabol
och sen koppla in så det funkar.
Parabolen måste nämligen upp på taket för att jag skall kunna få ngn bild.
För stora trän runt om kåken för att kunna sätta upp den på väggen.
Så taket får det blir. Men man kan ju alltid höra sej för om va det kostar.

//Malla

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :)



Spana gärna in min blogg.

Postat av: Natalie B

Hej! Vill du tjäna extrapengar utan ansträngning?

Isåfall tycker jag att du ska kika in här: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=1198

Jag fick min första "lön" därifrån för några dagar sedan..på 392 kr!

2008-08-18 @ 14:02:47
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback