Onsdakväll 7/8

Började på ett inlägg idag när ja kom på jobbet (15:00).
Men blev så mycke prat emellanåt så jag la ner dt inlägget o skriver
lite nu iaf.

Som sagt, jag sitter på jobbet. All alone inne på Kajutan (ett rum på jobbet).
Kön går upp o ner och jag vill inge hellre än att klockan skall bli 22:15 så
att man får gå hem. Förhoppningsvis om inte kön är så lång.
2h o 14min kvar from nu. Men det ska väl la gå bra hoppas ja.

Idag har ja inte haft speciellt mycke för mej.
Hade Loke, lill prinsen fr Östavall, hos mej en stund på förmiddan medans
baby gjorde ngr ärenden i Ånge. Så då fick man låna o snusa på en stund.
På tal om snusa, jag måste försöka sluta med det snart. Slöseri med pengar
och snussår under läppen. Varför ens börja snusa kan man ju fråga sej idag?!
Sen var ja ner till Viktoria på en kopp kaffe och satt där o surra lite. Alltid lika trevligt.

Jaja så annars ikväll händer de väl inte spec mycke. Antar att jag kommer att somna
som en stock när ja kommer hem!

/Mallah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback