Onsdag 27/8

Då sitter jag vid köksbordet. Är duschad och klar. Väntar på att Andreas
ska sluta jobba. Få låna bilen och åka ner till Ljunga en sväng.
Skall gå igenom mina klädpåsar som åkte ner dit när jag flyttade.
Känner att det är ganska så mycke kläder som fattas. Känner mej lite
klälös. Tihi. Men kanske hittar lite där nere.

Men i dagarna lär det nog komma ett paket från H&M också.
Gjorde ju en beställning för ett tag sedan, borde komma i slutet på denna
vecka. Vi kan ju hoppas på det bästa iaf! :)

Jaja idag som sagt tänkte jag göra en tur ner till Ljunga. Och sen ikväll
blir det jobb. 15-22:00. Hoppas det rullar på bra.

Ja annars idag händer det inte spec mycke.
Imorrn innan jobbet blir det nog en städning. Kände inte för det idag.
Men tar mej nog i kragen och gör det imorrn. Inte för att det är "skitit", men det
är ju alltid mycke trevligare när det är nystädat.

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback