Måndag 4/8



En liten rolig bild från mej till er! :)
Så såhär såg man ut i Fredags innan man skulle iväg o jobba.
Men man kan ju ta bort de uppspärrade ögonen och den plutiga munnen så har
vi en helt vanlig Malin!

Idag är jag ledig! Underbart! :)
Jobbat sen i Torsdags så då är det skönt att vara ledig idag.

Vad som händer idag vet jag inte riktigt än.
Funderar på att åka till s-vall. Ångrade att jag inte åkte redan kl.09:00 imorse,
menmen. Så s-vall kanske det blir idag.

Helgen i sej har vare bra iaf, fastän att man har jobbat.
Var ner till Viktoria i Fredagskväll o drack te o snackade lite.
Sen har det blivit tv:n fullt ut de andra dagarna efter jobb!

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Så söt du är Malin :)



Jag fortosd nästan de, men hoppas allt är bättre nu!



Ojojoj, Fatta Malin, jag har en liten knodd som snart ska kalla mej för mamma :D Woho! Hur knasigt är inte de igentligen?

Jag har fortfarande inte fattat de ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback