Måndag 25/8

Då var vi inne på en ny vecka. En ny vecka med jobb.
Ser framemot morgondagen för då har jag äntligen fridag! :)

Idag skulle jag ha börja nu 11:15 men var väldigt tidig på jobbet
imorse och det ringde på riktigt mycke så jag fick börja 10:15.
Det gillar jag. Börjar hellre tidigt än sent på dagarna.
Är ju hellre hemma på eftermiddag och kvällarna.

Ja så idag sitter jag framtill 17:45, men hoppas på att jag får kapa
lunchen och gå hem 17:15. Men det är bara att vänta o se vad de säger
när lunchen tiden börjar att närma sej.

Annars idag händer det väl inge spec, gå på ICA/Coop o handla lite.
Nå bröd o så.
Sen skall jag bara vara hemma o ta det lugnt.

Imorrn kanske det blir en tripp till s-vall. Höra oss för va de bjuder för
bilen o så. Kika lite i Birsta. Kanske att man fyndar nå fint.

Nu skall jag ta o jobba vidare.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback