Måndag 18/8

En helt ny vecka är vi inne på nu då. Dagpass för fröken Malin.
En trött Malin, men känns bra att jobba förmiddag iaf.
Denna vecka jobbar jag alla dagar utom Torsdag. Men det skall
väl gå bra hoppas ja.
Så idag jobbar jag framtill 14:30 o sen skall jag träffa mami för hon
är på möte i Ånge. Trevligt! :)

I helgen har det vare mycke.
Jobbade framtill 19:00 i Fredags sen kom mami o mötte upp mej.
For till Eva o hälsade på. Snusade litte på Lilla Linus som idag är
4dagar gammal. Så liten o så go! Tihi..

Sen när jag kom hem log jag o slötittade på film och skulle försöka
sova. Men icke sa nicke. Det gick inte.
Så när klockan var 06:28 ungefär så började jag att flytta lite grejer
bort till Sjövägen. Pigg o gla.
Så lördan gick till att flytta, med hjälp av mami o papi.
Så på lördagkväll kl.20:00 så somnade jag som en stock och vaknade inte
förns klockan ringde 07:30 på söndagmorgon. 11½h. Vet inte ens om det har
hänt förut om jag skall vara ärlig. Men riktigt skönt var det.
Så igår söndag så for jag med mami o papi till s-vall.
Var på Selånger o kikade lite, köpte lite karra och bröd.
Sen for vi ut till Ikea o kikade och blev även en sväng på Ica Maxi.
När jag kom hem så kom baby o Loke och hälsade på. Alltid lika trevligt.
Drack lite kaffe o satt o surrade lite.
Så såhär har min helg sett ut. Lite annorlunda mot för hur andra helger
brukar se ut.

Ja så idag blir det jobb framtill 14:30 och sen blir de en träff me mami.

Imorrn blir det en eftermiddagstur. 15:15-22:15 så på dan tänkte baby komma
ner med Loke. Så vi tänkte då ta en promenad. Ut o röra på oss lite.

Nu skall jag ta o jobba vidare.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback