Lunchar

Sitter nu o lunchar lite. Smaskade i mej en macka för en liten
stund sedan. Mumma.
Mamma messade nyss o frågade om vi skulle åka till Borgsjö
och äta när jag slutar. Men tror inte att jag är så sugen på det
faktiskt. Nej det är jag nog inte.

Känner för att bara vara hemma ikväll o mumsa på fruktsalladen
jag skrev om förut som står o väntar på mej i kylskåpet.
Och sen se på en bra film till det. Känns bättre de.
Kanske lite konstigt men det är de jag vill.

Rullar väl på ganska bra. Har inte alltför många bokningar idag,
men man kan ju inte få allt.

Sen har jag vare ut på Tradera och tittat lite. Hittade en jättetjusig
jeansjacka. Får väl la se om man kammar hem den eller inte.
Är lite snål ibland oxå. Men är det second hand så är det.


//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback