"Lunchar"

Gör jag för tillfället, framtill 19:32.
Sällskap av Viktoria så har vi tittat in Spahotell.
Skulle vara jättehärligt att åka iväg några dagar framöver.
Passar ju perfekt när jag har en semester vecka kvar i September.
Kikar på Selma Spa. Jättetjusigt verkar det. Men kändes lite
dyrt för min plånbok. Men kanske ringer till dem och ser om de
har nå paketpris i September. Man kan ju iaf hoppas på det bästa.

Fick samtal från Mr.Fridolf förut. Hade fått post idag.
Adressändringen hade kommit o sen hade jag fått ett paket fr. cdon.
Det hade jag helt glömt bort att jag hade beställd.
Blev en lite överraskning. Hem och lyssna på den nya skivan när
jag kommer hem! :)
Avslöjar imorgon om den är bra eller icke. Men jag vet att den kommer
att vara bra.




Nu skall jag ta o jobba vidare.

/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback