"Lunch"

Då var den snart slut, eller vad man säger. 30min rast iaf.
Kvällen lullar på iaf. Sålt The Producers - Det våras för Hitler för första gången
idag. Skoj. Tog sin lilla tid eftersom att det var första gången, men det gick
igenom till slut iaf, så det kändes ju bra.
Bokningarna rullar in lite bättre idag än gårdagen, men kan ju vara så att gårdagen
bara kändes upp o ner om jag säger så.
Men det känns bra idag iaf! :)

Fortfarande inga planer för kvällen. Hem o sova skulle jag tro.
Men som sagt, helg imorrn efter kl.18:45.
Umgås med Viktoria och kanske ta ett glas vin. Myspys.
Känns som att helgen kommer att börja bra och fortsättningen i Gävle
Lördag till Söndag tror jag kommer att bli kanon. Myspys me Baby!

Nu skall jag snart ta o logga in, men då är det BARA 2h o 15min kvar. :P

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback