"Lunch"

Har jag nu framtill 19:35. Blev lite sent, men det var riktigt gott
att mumsa i sej mackan nu. Var riktigt sugen innan rasten kom.

Rullar inte på lika bra med bokningar idag som igår. Lite synd.
Känns inge skoj att lämna in säljlappen när man inte är nöjd med
sin totala försäljning. Men det är inte så mycket att göra nånting åt.

Mmm så är det.
Ikväll skall jag bort till Gullan och hämta min nyckel till nya lghen.
Känns lite nervöst. Men som baby säger: Det kommer bli så bra när
du en gång kommit in.
Men jag är lika nervös över det ändå.
Men det är bara att hoppas på det bästa.
Så vi får väl la se om jag åker och tittar på den ikväll igen eller om jag
väntar tills imorrn. Men jag lär nog inte kunna hålla mej tills imorrn.
Får ta ngr foton när jag kommit in i lghen så ni får se hur nya lyan ser ut.

Jaja nä nu är snart rasten slut, men vi kanske höres senare under kvällen.

//Malla

Kommentarer
Postat av: catrin

KOMMER BLI KANON

2008-08-14 @ 19:52:46
Postat av: Malin

Kanon tror jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback