Lördag 2/8

Då sitter man fortfarande vid datorn odushad fastän att man klev upp
för ca.3h sedan.
Har vare påväg till duschen ett antal ggr, men har fortfarande inte kommit mej för.
Suttit o laddat upp bilder på Fuji som jag sen tog att framkalla, så har inte haft tid
än att göra mej iordning. Menmen..

Senare idag skall jag iväg o jobba, 15:30-22:15. Jippie, nej. Men det är sånt man får ta.
Framtills dess skall jag väl inte göra så mycke.
Hade tänkt tage mej fram på byn o gå i o kika på Jiges. Men det lär ju inte hända.
Jag får väl la se.

Idag kanske även min nya skinjacka kommer till användning.
Fyndade mej ju en när jag var till Sthlm förra fredan med mami.
Är ju snål också när det är ett plagg man inte kan använda året om. Och sen vet jag hur
jag själv är, som tur är, när det gäller jackor.
Men idag är det inte alls sommarväder ute, utanför dörrn har jag iaf vare så jag är medveten om det.
Riktigt kyligt faktiskt. Så kanske att den åker på.

Nu skall jag nog ta o pallra mej till duschen!
Ha en trevlig lördag folks!

/Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback