Lördag 23/8

Godmorgon alla människor.
Nu är jag pigg o alert och sitter på jobbet. Haha.. Inte riktigt än,
men det kommer.
Kom hit alldeles nyss och fick reda på efter nattens uppdateringar
av vårat telefonsystem så funkar det dessvärre inte som det ska.
Det funkar tydligen inte alls. Undra hur länge de skall hålla i sej då?
Och undra vilken kö det är när vi en gång lyckas logga in?
Ja det är väldigt bra frågor.

Igår när jag kom hem så blev det film o litte karra.
Tog och slog på Stockholm Boogie. Var ett tag sedan jag såg den,
tycker faktiskt att den är ganska bra.
Sen blev det till att sova, men inte före 00:00 denna kväll heller.
Blir jag brydd? Nej.

Idag jobba jag framtill 16:00. Sen tänkte jag traska bort på Shell och
se om det har något ledigt exemplar av filmen Angel m. Helena Bergström
att hyra ut till mej. Hoppas på det, vill verkligen se den filmen.
Till de blir det en fruktsallad som mami köpte på ICA till mej i Torsdags.
Köpt fruktsallad? Joo det gjorde vi och den ser riktigt smaskig ut.
Jag får väl la se i eftermiddag hurdant den smakar.

Annars ikväll händer de väl inte spec mycke. Börjar inte jobba förns
15:15 imorrn eftermiddag så ikväll har det egentligen ingen betydelse
när jag somna...tihi..

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback