Hem

vill jag. Men det är inte alltför många timmar kvar.
Men känns som att man bara kommer att hinna hem o lägga
sej och sen är det dax att kliva upp igen för att börjar jobba
09:00 imorrn.
Hoppas på att jag lyckas somna tidigare ikväll. Men jag antar
att jag kan glömma det. Har jag inte lyckats att somna före 00:00
ngn annan kväll sen i söndags så varför skulle jag lyckas nu?
Ja den frågan kan man ju ställa sej.

Jaja kvällen rullar på rätt bra, kön har vare nere o nosat på 0
och nu ligger den ca på 10pers. Så det känns helt ok iaf.

Imorrn annars efter jobbet är det inte spec mycke inplanerat.
Bara ta det lilla lugna. Umgås med kissarna där hemma.
Bör ge dem lite mer uppmärksamhet tror ja eftersom att jag inte
är så snäll o släpper ut dem än. Men den dagen kommer, jag lovar.

Nä nu skall jag snart ha lunch.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback