Fredag 8/8

Då är man redan på jobbet. Börjar inte förns 11:15, men blev så
nervös av att bara gå hemma o vänta på att klockan skulle gå,
så jag traskade mej bortöver rätt tidigt. Vilket visas sej i att jag glömde
fonen hemma. Kan vara av den anledningen att den låg på laddning.
Vet inte varför, men blir socialt handikappad när ja inte har den med mej.
Att en lite elektronisk pryl kan ju göra en på detta sett. Menmen.
Andreas skulle ta med sej den, om han kommer ihåg, när han kommer
tillbaka från lunchen. Hoppas på att han kommer ihåg den nu bara.

Idag jobbar jag framtill 18:45, men hoppas på att jag kan få kapa min lunch
½h så jag får gå hem 18:15 istället.
Att en halvtimme kan kännas så mycke. Men mycke kan ju vara det att
har jag 1h lunch, så får jag sitta o rulla tummarna i 45min.
Min lunchning är jag klar med efter 15min så. Menmen, vi får la se.

Ikväll händer inte så mycke. Ingen sen kväll blir det iaf eftersom jag o baby
ska med tåget kl.09:02 imorrn bittie. Och vill ju vara pigg o glad vid den tiden.
Men blir nog kanske en film och en kopp te med Viktoria.
Sådär lite mysfaktor på en fredagkväll.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback