Fredag 22/8

Då blir det jobb för hela slanten ikväll. 15-22:00.
Skoj på en fredagkväll? Nej.
Och inte blev jag på bättre humör när jag kom hit och
såg att det lagt på en extra timme av ngn anledning på mitt
pass på Måndag den 1/9. Skulle ha jobba 15:15-22:15, men nu
helt plötsligt skall jag jobba 14-22:15. Jaha, vad ska jag säga.
Blir inte brydd på detta. Men blir bara allmänt less. Speciellt när
man jobba mellan 2-3kvällar i veckan.

Idag har jag vare ner till Ljunga o till mami o hälsat på.
Suttit o fikat o snackat lite.
Sen mötte ja upp Catrin, Madde o barnen på Hillen.
De var på lekplatsen o roade sej lite! :)
Följde sedan med Catrin o Loke till Elin en sväng.
Blev lite mer fika och snack. Trevlig trevligt.
Var sen hem o gjorde lite fika för att ha med mej på jobbet och
här sitter jag nu. Inge roande, men det måstes ju. Menmen.

Annars ikväll efter jobbet händer inge spec. Se på ngn film o sen sova.
Upp o jobba imorrn igen kl.09:00 för att jobba framtill 16:00.
Sen blir det även jobb på söndag, och drömpasset 15:15-22:15. Eller inte.
Men sånt är livet ibland.

Nu skall jag ta o jobba lite, innan jag skall ha första fika.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback