Fredag 1/8

Då sitter man på jobbet denna Fredagskväll.
Nära o kära är o roar sej på Yran, så sitter jag här o tjänar kosing! :)
Alla tiders.

Ikväll går jag hem 22:15. Hoppas på att det är nå bra på tv:n när man kommer hem.
Brukar oftast hitta nånting skapligt att titta på! :)
Börjar jobba först 15:30 imorrn, så de känns ganska skönt. Men inte så tipptopp skoj att
jobba till 22:15. Men det får gå.

Imorrn på dan vet jag inte om det händer spec mycke.
Funderade först på att åka till s-vall, men skall ju till Gävle nästa helg, så kanske att man håller på
shoppingen tills dess.

Joo Gävle som sagt. Catrin o jag skall spendera helgen på Cityfesten, Lördag till Söndag.
Övernattning på hotell inbokat, så det känns som att det kommer o bli en mysig helg.
Så denna ser vi framemot.
Shopping på dan och festligheter på kvällen! Skoj.

Nä nu skall jag ta o jobba vidare!

//Malla

Kommentarer
Postat av: catrin

de kommer bli underbart1

2008-08-05 @ 06:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback