Fredag 15/8

Äntligen Fredag. 2h kvar efter lunchen, sen får jag äntligen gå hem.
Tar bilen hem för att möta upp mami på Borgargatan.
Sen far vi en sväng bort på Sjövägen o kikar lite. Får väl la se om jag
flyttar bort nå saker idag eller om jag väntar med allting tills imorgon.
Sen ska mami o jag upp till kusin o syta lite på bebisen.
Undra vad han får bära för namn? Spännande.
Alexander, Oliver och ______
Ja det är bara att hålla ut. Xander tycker jag är ett väldigt fint namn.
Eller kanske.. Ja jag vet inte. Tycker det är så svårt med pojknamn.
Men det blir säkert bra i slutänden.

Idag innan jobbet har ja inte gjort så mycke. Tänkte va duktig o kliva upp
tidigt imorse så jag hann ta mej för o göra lite grejer. Ställde kl.07:00, men
tänkte att jag kunde znosa framtill 08:00.
10:00 klev Malin upp idag. Först då kände jag mej någolunda pigg iaf.
Men sängen var riktigt skön. Kändes viktigare att få sova ut än att ställa mej
o diska eller köra igång en tvättmaskin. För de kan ja ju lika gärna göra ikväll.
Så en riktig sjusovare var jag imorse. Nice.

Imorrn är det Lördag och jag är ledig. Love it.
Flytten påbörjas ju då med mami o papi som hjälp. Är ändå inte så mycke tunga
grejer som skall flyttas, men det tar ju sin tid iaf.
Sen så blir det väl inte så mycke mera.

Söndag= S-valls tripp. Selångermarknad och Birsta o IKEA.
Får väl la se om man inhandlar sej nånting eller ej.

Så så ser min helg ut. Lite upp o ner känns det. Men som töserna säger- Dt kommer bli bra.
Jag hoppas på det ni säger.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback