02:09

Och vad gör jag uppe nu? Ja det kan man fråga sej.
Det är så enkelt att Malin är pigg och kan inte sova.
Låg först i sängen o kikade på film, och brukar i vanliga fall somna
till filmer. Men inte ikväll. Så då strosade jag runt i lghen en stund o
plockade runt bland lite grejer. Nej inge tröttare för de.
La mej i soffan o zappa lite, men NEJ Malin är helt enkelt för pigg för
att kunna somna.
Om jag nu kommer lyckas att somna, hur ska jag då orka kliva upp
vid 07:00 tiden. Ja det är en väldigt bra fråga.

Idag jobbade jag framtill 19:00, sen mötte mami upp mej för att kika in
nya lyan på Sjövägen.
Hon såg först lite skeptisk ut, liten tyckte hon att den var, men ändå så
tyckte hon att den var mysig och hade sin egen charm. Och ja, det har den.
Visst, jag vet med mej att den inte är tillräckligt stor, men eftersom att utbudet
inte är spec stort i Ånge för tillfället så nöjer jag mej med den. Den är charmig!

Sen så for vi på ICA en sväng och köpte mat till kissarna.
Efter det så for vi upp till Eva o Peter. Syta bebisen fick vi ju självklart göra.
Och bebisen har faktiskt fått ett namn redan, han heter Linus! =)
Så himla söt och go. Och de luktar så fantastiskt gott när de är så där pyttiga.
Oh va jag är lycklig för deras skull.

Sen när jag kom hem så donade jag runt i lghen.
Andreas hade ju släppt ut kissarna innan han for. Bacardi var inne när jag kom hem,
men inte Tindra.
Gick ut för att se om jag såg henne. Oh ja det gjorde jag. Hon sprang runt som en tok
på gårn och jama så gulligt som hon gör.
Precis innan hon skulle springa emot mej efter ett varv på gräsmattan så kom det en hund
och skällde o gormade. Kom kutande från gårn bredvid, den var alltså lös.
Tindra försvann som ett sträck och hunden stannat tvärt upp när den såg mej.
Ja då var Tindra borta tänkte jag. Hon lär ju inte komma fram på ett bra tag när hon blev
sådär rädd.
Men efter ngn timme så satt hon ute på altanen och ville komma in. Gå kissarna mina.

Jaja, nä ska väl försöka att få mej lite sömn. Men vi hörs folks!


//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback