Torsdag 3/4

Godmorgon! Här sitter en trött Malin o gäspar.
Förstår ändå inte varför jag är så trött, blev ju ändå inte så sent igårkvälls.
Och tycker själv att jag sovit riktigt skönt inatt. Men tydligen så är jag trött iaf!

Idag händer....hmm precis. Ingen aning än. Är så seg så orkar inte ens tänka
ut om jag hade nånting inplanerat! Hade funderingar om att åka ner till Ljunga
o hälsa på mami, men har inte riktigt bestämt mej än. Annars lär jag väl inte
ha så mycke för mej!

Har nu vare utan snus sen Måndag 31/3 kl.15,40. Coolt. Tycker de är riktigt bra gjort.
Hoppas på att de håller i sej och att de går att vara U T A N !
Tjänar rätt bra med pengar kan jag lova om jag slutar köper den där dosa en gång
om dan ungeför.
Tänk om man skulle lägga undan ca.30kr om dan som man slänger ut för en dosa,
det blir mycke pengar de efter ett års undanstoppande.

De blir:
30kr/dagen

30x7= 210kr/veckan
210x4= 840kr/månaden
840X12= 10 080kr/år

Man ska inte sitta o räkna på detta sätt. Man blir ju nästan mörkrädd. Man slänger ut
pengar på nån jävla prilla som ska ligga under läppen. Att man ens började.
Men den är väldigt god!
Men nu är det S L U T S N U S A T !
Jag häger kvar på det beslutet!

//Malla*

Kommentarer
Postat av: Helené

Lycka till med snusen :)

Postat av: catrin

min baby klarar allt!

2008-04-03 @ 22:38:18
Postat av: Viktoria

Jag tror att du kommer att klara dig untmarkt utan snus!!

2008-04-04 @ 07:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback