Torsdag 24/4

Sitter nu på jobbet och har min första fika för dagen. Jobbar idag 8,25h.
Känns lite tungt idag, vet inte riktigt varför, men de bara känns så.
Sitter till 17,00 ikväll. Inte så mycke planerat till kvällen. Men ska iaf ta tag i tvättkorgen.
Det känns som om den vill bli tömd nu, så de skall jag nog ordna med iaf!
Sen kanske det blir Brottet kl.21,00. Men de lär väl la visa sej.

Igår jobbade jag framtill 13,45. Var hemma ett tag och sen for jag bort till Malin o Nova
och hälsa på. Även den lilla Diezel som de hämtat hem, så busig o go så.
Satt o snackade lite o så.
Sen for jag med Fritte ner till Ljunga, hälsade på mami ja medans Fritte var på träning.
Kikade på Grey´s! Me like.

Jaja så är det.
Mami fick ett samtal från Ruth i Skillingaryd i Tisdags och fick då ett tråkigt besked.
Mamis farbror Arne hade somnat in.
Känns konstigt, han som var så frisk och kry. Men de verkar hända så ofta nu att det
bara tvärvänder. Vila i Frid!

Jaja nä nu ska jag snart börja jobba, men vi kanske höres nå mera under dagen!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback