Tisdag 29/4

Härligt väder ute idag, blåser lite men det känns ok iaf.

Vad har hänt idag? Inte mycke. Mami kom upp en sväng så var med henne ut på Ånge och
gjorde ngr ärenden. For bort på ICA en sväng o handlade lite.
När mami for hem så har jag gjort iorndning köttfärssåsen som Fritte skall få till lunch idag.
Och nu så sitter jag här.

Inget inplanerat för dagen än så länge. Hade tänkt mej att ta en promenad men än så länge så känner
att jag skippar den. Kanske inte så klokt, men man behöver väl inte vara klok jämt.
Funderar på att kika på Drömprinsen. Letade reda på den hemma i Ljunga bland en massa andra
gamla inspelade filmer. Den har ju icke kommit på dvd än så man får nöja sej med en old inspelad.
Får väl la vänta o se va de är för kvalitta på den först o främst. Minns att jag tyckte att den var riktigt bra
när jag var yngre iaf.
Sen blir de väl duschen lite längre fram på dan, me like duscha!

Jobb blir de även idag, 17.45-22.00. Elina jobbar framtill 21.00 så de känns bra de. Lite sällskap sådär.

Imorrn är de sista april, känns inte som nå speciellt. Jobbar hela dagen, 09.15-18.15. Men kanske om
vädret håller i sej att de blir lite grillning. Vi får la vänta o se!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback