Tisdag 22/4

God Morgon!
Det kan jag säga att det är idag. Har nästan nyss vaknat, somnade efter 00,30 igår så
att jag sov framtill 09,30 tycker jag bara att jag är värd! :)
Solen skiner ute idag, lovely. Har inte tittat hur många grader de är än, men tror de kommer
att bli varmt fram på dan iaf!

Ja igår efter jobbet så for Fritte o träna. Själv åkte jag bort till Madde o Erica o hälsade på! :)
Åkte lite moppe...tihi.. Madde håller på att läser till EU moppe nu, så det tycker jag är riktigt
skoj för henne. Sen tog jag med mej Madde hit hem till mami o papi (sitter där nu) och vi
tittade på tvn o snackade o så. Riktigt roligt att umgås lite.
Får väl la se om hon kommer bortöver efter att hon slutat skolan i eftermiddag!
Hämta ju även mami o papi inatt på forumplan. De kom ju fr Åland.
De hade haft riktigt trevligt!

Annars idag händer de inte spec mycke. Kanske att de blir en Forsön runt när jag kommer upp
till Ånge. Sen tar vi de nog bara lugnt. Städa lite hemma-behövs väl alltid!

Imorrn blir de jobb igen. Medlemsservice 07,45-13,15. Känns ok!

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Jorå, hann inte läsa klart boken med de gick ganska bra ändå :) Tänkte läsa klart den ändå, bara för att :) Men de jag har läst är iaf bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback